متخصص در سئو و تبلیغات
تبلیغات مجازی
با طراحان نواندیش
تبلیغات سنتی به تاریخ پیوست
برای استفاده از حداکثر پتانسیل فروشتان نیازمند روشهای جدید هستید
بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.
تبلیغات سنتی به تاریخ پیوست
برای استفاده از حداکثر پتانسیل فروشتان نیازمند روشهای جدید هستید
یک سرویس تبلیغاتی است که توسط گوگل ایجاد شده و این امکان را فراهم می کند تا با پرداخت مبلغی در کلمات کلیدی مورد نظرتان، تبلیغ کرده تا سایت شما برای کاربران هدف نمایش داده شود.
شما می توانید کلمات کلیدی، از جمله محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید و همچنین رقبای خود را مورد هدف قرار دهید. تبلیغ شما در بالای صفحه و اغلب بالای نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده می شود.
هنگامی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند، به صفحه مورد نظر شما هدایت می شود. هزینه ای که از شما دریافت می گردد به ازای هر کلیک است. یعنی شما باید شارژ گوگل ادز خود را انجام دهید تا هزینه هر کلیک از آن کسر گردد. پس از اتمام شارژ اکانت گوگل ادز شما، می بایست مجدد اقدام به شارژ آن نمایید. هزینه هر کلیک بسته به رقابت کلمه کلیدی که می خواهید استفاده کنید متفاوت است.
به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی گسترده مانند “آژانس بازاریابی” بسیار گران تر از یک کلمه کلیدی محدودتر مانند “آژانس بازاریابی در تهران” است. بنابراین، توصیه می شود که از تجربیات یک فرد یا گروه متخصص برای خدمات مدیریت PPC خود استفاده نمایید.
گوگل ادز به شما امکان حضور فوری برای بازاریابی آنلاین و جذب مخاطبان را می دهد. همه چیز به اهداف کسب و کار شما بستگی دارد و اینکه بتوانید بهترین کمپین تبلیغاتی را برای خود انتخاب نمایید.
یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن است، یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.
در تبلیغات اینترنتی این قابلیت وجود دارد که بسته به نوع مخاطب، بتوانید تبلیغات خود برای گروه های خاصی از مخاطبان ارسال کنید و در سایت های مختلف که کاربران مختلف از لحاظ گروه های سنی و یا نوع کسب و کار دارند برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. این کار باعث می شود کیفیت تبلیغات شما بهتر شده و نتیجه بهتری را کسب کنید.
ارائه اطلاعات بیشتر در تبلیغات از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی است، به این معنا که در روزنامه و برخی مجلات فقط می توان یک کادر تبلیغاتی داشت که تعداد محدودی متن در آن قرار می گیرد اما در تبلیغات اینترنتی می توان از فایل های تصویری گیف (GIF) استفاده کرد که با عوض شدن عکس آن از نوشته های بیشتری بهره برد.
در بازاریابی آفلاین می بایست کل مبلغ تبلیغ در همان ابتدا پرداخت شود اما در بازاریابی آنلاین و استفاده از تبلیغات اینترنتی می توان پرداخت هزینه را بر اساس کلیک ها، مخاطبان واقعی انجام داد.
از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی می توان به قابلیت ردگیری و اندازه گیری آن اشاره کرد. در تبلیغات دیجیتالی و آنلاین توسط ابزارهای مختلف می توان میزان عملکرد و تاثیر تبلیغات را مورد ارزیابی قرار داد که این بررسی نتیجه بهتر و کامل تر شدن فایل تبلیغاتی خواهد شد.
تبلیغات اینترنتی را می توان بعد از ارسال فایل مورد نظر ویرایش و یا حذف کرد. به طور مثال برای تغییر اطلاعات موجود در تبلیغات ارسالی در یک سایت فقط کافیست نسخه جدید را آپلود نمود و کد تبلیغ را تغییر داد اما در رسانه های دیگری که چاپ می شوند این امکان وجود ندارد.
برند سازی لوگو، نام شرکت و نام محصولات یکی از مهمترین روش های بازاریابی به حساب می آید و تبلیغات اینترنتی به بهینه سازی روند برندسازی کمک بسزایی می کند.
میتوانید مشتریان خود را بر اساس مکان جغرافیایی، سن، جنسیت و علاقهمندیهایشان هدف گیری کنید.
با تبلیغ در گوگل می توانید کاربر بیشتری را به سمت سایتتان هدایت کرده ، اطلاعات آن ها را جمع آوری کنید و فروش خود را افزایش دهید.
کسب و کار خود را به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنید و تنها به ازای کلیک هر کاربر هزینه بپردازید!
تبلیغات گوگل به کسب و کارها کمک میکند برندشان شناخته شود و در ذهن مخاطب تثبیت شود.
مخاطبان هدف، زمان زیادی را در محیط اینترنت سپری میکنند و تبلیغات در این محیط میتواند بیشترین تأثیر را بر روی کاربران داشته باشد. اینترنت برای کسب و کارهای مختلف امکانی فراهم میکند تا صرف نظر از مکانی که هستند، محصولات یا خدمات خود را به مردم در نقاط دیگر عرضه کنند و کسبوکار خود را توسعه دهند.
در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با هدفگذاری دقیق و مطابق با نیاز کاربر، محصول خود را عرضه کنید. از امکاناتی که پلتفرمهای دیجیتال در اختیارتان قرار میدهد، استفاده کنید و مشتریان خود را در دستههای مختلف قرار دهید.
میتوانید مخاطبان خود را برحسب علاقه، اولویتهایشان، جنسیت، سن و… تقسیمبندی کنید و محصول یا خدمتی را به دست آنها برسانید که نیازشان رفع شود و از آن استقبال کنند.
در استراتژی تبلیغات اینترنتی به مشتری اطلاعات کافی و کاملی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه میشود، راهکارهای جایگزین، امکان مقایسه با محصولات مشابه، نقد و بررسی محصولات و پاسخ به سؤالات مشابه در رابطه با خدمات ارائه دهید.
شاید بتوان گفت هدف از تبلیغات در اینترنت علاوه بر دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان واقعی، کاهش هزینهها نیز میباشد. همان طور که گفته شد با هدفگیری دقیق مخاطبان و گزارشگیری میتوان بازدهی را افزایش داد و به این ترتیب هزینههای حاصل از تبلیغات را کاهش داد.
تقریبا تمام کانالهای بازاریابی دیجیتال قابلیت به اشتراکگذاری دارند. به راحتی یک کلیک، محتوای شما در سراسر فضای وب پخش میشود. اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب و قابل تعامل باشد، مخاطبان بسیاری محتوای مورد نظر را برای دوستان خود ارسال و در نتیجه افراد بیشتری از آن استفاده میکنند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.